quarta-feira, agosto 17, 2005

Há momentos, em que nem a voz dos outros, nos chega para aliviarmos o que balança no nosso peito.
Por agora resta-me recordar o que foi escrito certamente
com sangue em papel de cetim;pois como disse Jonh Lennon
"Escrever uma canção é sentarmo-nos e abrir uma veia"
destas palavras
aqui escritas,


estas da foto queria ter sido eu a escrever
ao meu pai

Tough, you think you’ve got the stuff
You’re telling me and anyone
You’re hard enough

.
You don’t have to put up a fight
You don’t have to always be right
Let me take some of the punches
For you tonight
.

Listen to me now
I need to let you know
You don’t have to go it alone
:
And it’s you when I look in the mirror
And it’s you when I don’t pick up the phone
Sometimes you can’t make it on your own

.
We fight all the time
You and I… that’s alrightWe’re the same sou
lI don’t need… I don’t need to hear you say
That if we weren’t so alikeYou’d like me a whole lot more

:
Listen to me now
I need to let you know
You don’t have to go it alone
And it’s you when I look in the mirror
And it’s you when I don’t pick up the phone
Sometimes you can’t make it on your own

:
I know that we don’t talk
I’m sick of it all
Can - you - hear - me – when – I -Sing, you’re the reason i sing
You’re the reason why the opera is in me…
Where are we now?I’ve got to let you know
A house still doesn’t make a home
Don’t leave me here alone...

[...]




4 comentários:

Rose_ disse...

"cause even if u break my heart, heaven if u make things wrong...you´ll always be The One..."

The Gift

...and you´ll never be alone*

Sónia disse...

Ainda bem k la estivémos e fizemos parte dakele céu...

TMara disse...

há falas k nos não apetece comentar, pq não sabemos, pq despertam outras e idênticas vozes em nós....Sei lá! Bjs e;)

Sistermoonshine disse...

Às vezes só percebemos o tempo que nos faltou quando chegamos a um fim, este fim infinito e permanente que é a morte.

O tempo é sempre pouco,o tempo nunca chega...